Kalite Yönetimi
11 Aralık 2023

Kalite Yönetim Birimi

Kaliteden Sorumlu Başhekim Yardımcısı Dt.Tuba BALIM
-Müdür Yardımcısı Birten BARUT
-Kalite Yönetim Sorumlusu Recep ÖZDEMİR
-Kalite Yönetim Birim personeli Sevda ÖZCAN
- Kalite Yönetim Birim personeli Erdihan OSMA 

 

Kalite Yönetim Birimi Çalışmaları

1.SKS ADSM çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamalıdır.
2.Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmelidir.
3.Öz değerlendirmeleri yönetmelidir.
4.İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetmelidir.
5.Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmelidir.
6.Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması gibi) yönetmelidir.
7.SKS ADSM çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamalıdır.
8.Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmelidir.
9.SKS ADSM çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmalıdır.

Kalite Politikamız

1- Manisa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olarak önceliğimiz hastalarımızın beklenti ve memnuniyetini en üst düzeyde karşılanması,
2- Hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesi,
3-  Sistemimizi  sürekli gözden  geçirmek,  iyileştirme çalışmalarına önem ve  öncelik vermek,
4- 
Tedavi edici ağız ve diş sağlığı hizmetlerinin kolay ve hemen ulaşılabilir hale getirilmesi,
5- Hasta ve Çalışan Güvenliği,
6- Hastalarımızın ve  tüm  çalışanlarımızın  bize  duydukları  güveni  sürekli geliştirerek,  dürüst,  kaliteli ve ekonomik sağlık hizmeti sunmak
7- 
Çalışanlarımızı  sürekli  eğitimlerle  destekleyerek, iyileştirme  süreçlerinde etkin kılmak.
8- 
Çalışanlarımızın gurur duydukları çalışma ortamını  sağlamak, teknolojik yenilikleri, bilimsel ve yönetsel gelişmeleri sürekli takip ederek hastalarımızın hizmetine sunarak hiçbir şekilde kalite anlayışından taviz vermemek

 Temel Politikadır.

          Bu doğrultuda, kalite yönetim sisteminin kurum bünyesinde anlaşılması, sürdürülmesi ve hedeflenen iyileştirmelerin gerçekleştirilmesi için gereken kaynaklar sağlanmakta, eğitimler yolu ile çalışanların sürekli gelişimine yardımcı olunmaktadır.